pondelok 26. októbra 2015

Večera vo Fabrike Beer Pub na Štefánikovej



Uf, dopapala som sa... a to poriadne... len keby to bolo bez toho prievanu v peňaženke... :D

Začalo to celkom nevinne. Plán bol taký, že po ceste do centra pôjdem niekam na večeru. Cestu som mala akurát cez Štefánikovú triedu (hlavný ťah od Prezidentského paláca), a nejakým spôsobom skončila vo Fabrike Beer Pub. Voľba nebola zas tak úplne náhodná pretože piváreň som už dlhšie registrovala a chcela vyskúšať, len som nevedela, že akurát teraz.

Bol štvrtok podvečer a na môj údiv polovica reštaurácie bola vybookvaná. Stôl pre viac ako dve osoby sa hľadal len ťažko (jesť single sa oplatí :D). 100 bodov dávam obsluhe, ktorá bola veľmi milá a vtipná. Dúfam, že aj vy budete mať rovnakú skúsenosť :))


hmm... arašídy :D žeby predkrm??? 


Som v pivárni, dám si pivo! Kaltenecker WEIZEN 12° = 1,80€/3dcl


Obzeranie interiéru... Vážne super! Veľmi príjemný, so zmyslom pre detail. Určite nie som vo Fabrike posledný krát.


Moja večera--- > Fish &chips (11,90€).  Najlepšie na tom je, že som chcela niečo "zdravšie", čo ma napadlo pri slove fish a nakoniec z toho všetkého bola presmažená ryba v pivnom cestíčku, hranolky a aioli omáčka (áno majonéza :D). Vďaka za to PIVO!!! :D 

Pozor! Teraz nehaním jedlo. Bolo super, len na môj vkus dosť mastné a viac si ho viem priradiť k mužskému pohlaviu. Takže dámy, nabudúce sa tými šalátmi netreba nechať odradiť... ;)




Piváreň/reštaurácia sa nachádza ako som už spomínala na Štefánikovej ulici hneď pri hoteli Loft. Cez leto majú nádhernú terasu, ktorú vrelo odporúčam. Celé miesto vnímam veľmi pozitívne a plánujem sa vrátiť, teraz však na niektorý z ich vychýrených burgerov. Kuchyňa celej reštaurácie je typicky  pivárenská. Jediný mínus by som dala cenám reštaurácie, ktoré sú trochu vyššie - na Bratislavu zas priemerné v rozmedzí 9-20€ za jedno hlavné jedlo.      


Hlásim sa z 30 Mája a pridávam fotku "Fabrika King Burgeru". Treba poznamenať, že burger mal v sebe zemiakovú placku! Ink obrovská porcia, dievčatá tento burger je pre dve, pretože je obrovský, sýty a ešte veľká porcia hranoliek k tomu... (teda záleží aké veľké je vaše bruško :D) fu... ja som mala dosť. Cena trochu vyššia 12€. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára