štvrtok 1. októbra 2015

Nočná kávička v laCocotte


Pred spaním sa najlepšie ide na kávičku :D aspoň v mojom prípade...

O "laCocotte" som počula len chválu. Ďalší podnik ktorý sa môže pripísať k skupinke "alterntívny/hipsterský" a ktorými sa dnes už prepĺňa Bratislava. Tento konkrétne sa rozprestiera na Grosslingovej ulici, kúsok od Kamenného námestia. Poďme teda zistiť čím si nás "laCocotte" môže získať...


Na jedálny a nápojový lístok sme sa aj s kamarátkou zhodli, že nebol práve najideálnejšie riešený a chcel by jednoznačnú úpravu. Veľa malých písmenok na malej dvojstrane pôsobí neprehľadne a už vôbec nie atraktívne. 


Očividne malé espresso potrebuje veľkú tácku :D 
Dala som si aj citronádku, ktorú môžete vidieť vľavo...


Polievočka - a la francúzska cibuľačka bola že vraj la magnifaque :)



Všeobecne je podnik veľmi pekné zariadený a príjemný na sedenie, avšak nepraská vždy vo švíkoch. Práve naopak málokedy som tam videla veľa ľudí. 

Pre mňa osobne bol La Cocotte priemerný podnik, ktorý ma osobne nijako extra neočarili. V prípade, že ma zas popadne chuť na večernú kávu alebo iné pochutiny, návštevu laCocotte budem dlho zvažovať. Uzavrela by som to asi tak: Žiaľ, pekný interiér a hipster nálepka neznamená vždy úspech...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára