piatok 23. októbra 2015

Čakanie na električku alebo Hangout cafe, Kapucínska


Veľa mojích kaviarenských návštev vzniká náhodne. Tak ako aj táto. S kamoškou sme mali pol hodku do odchodu električky z Kapucínskej, tak sme sa rozhodli, že to využijeme.  

Všeobecne Kapucínska ulica, kde je nádherný Kapucínsky kostol, patrí k mojím najobľúbenejším v Bratislave. Neviem čím to je. Možno je to minimalizmom alebo šírkou ulice. Alebo možno je to svetlom, ktoré na ulicu dopadá vo väčšom množstve ako zvyčajne. 

 

A tak sme tam boli. Bolo krásne, svietilo slniečko a nechcelo sa nám odísť z tej peknej ulice a zároveň sa nám nechcelo postávať pri zastávke. 
-Čo teraz?
 Riešenie: Dajme kávu! 
-Kde? 
Tam kde je to blízko. 
Hangout Cafe!  


Vonku mali ešte sedenie a tak bolo rozhodnuté, že ostávame. V podstate sme si sedeli hneď pri zastávke s kávičkou (ja pivkom) na stole. Všimla som si, že čapujú Kalteneckera, čo je menej známe pivo Rožňavskej výroby. Žiaľ, pivo mi moc nechutilo... Prišlo mi zašlé. Pravdepodobne sa tam sudy nerazia každú hodinu :P
Avšak kávička - cappuccino bolo vynikajúce! Až potom neskôr sme zistili, že pre Hangout Cafe je príprava, kvalita a čerstvosť kávy stavebným princípom podnikania. 
A teraz to najlepšie! Ponúkajú kávičky už za 1€ a Latte Macciato vychádza do 2€.




Toľko sme platili...


Myslím, že niekedy nejde ani o miesto, kam sa človek vyberie na kávičku alebo hocičo iné. Ale skôr ide o správny čas a spoločnosť, s ktorou sa vyberie.

V daný deň bolo vážne krásne a bolo nám super! Svedčí o tom aj náš naradostený výraz ;)

Enjoy Life people!!!




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára