piatok 25. septembra 2015

Business stretko v Urban Bistre


Skupina podnikov "Urban", ktorá vlastní už známe Urban Space/ Urban House otvorila priamo v centre, v smere od Michalskej brány, nový projekt - Urban Bistro.
Osobne som fanúšikom oboch predošlých "Urbanov" pretože majú príjemnú atmosféru a dá sa tam nie len tráviť čas osamote, v prípade keď potrebujem riešiť nejaké veci do školy alebo do práce, ale aj  spočinúť s hocikým, s kým mám chuť len tak navečer popíjať vínko. Občas si tam dám aj nejaký ten koláčik, polievku alebo dip, nech teda mám aj mienku o ich kuchyni. Úprimne najviac si myslím, že im idú ich koláče. Ostatné je tam tak trochu dosť drahé a nijako extra výnimočné. A samozrejme nápojová karta. Z nej môžem asi všetko... haha :D    


A tu už ju aj máme... slavný nápojový lístok!!!


zľava St. Germain Spritz a jeho Pivný Kamarát (žiaľ spoločník, čo si ho objednal mi neprezradil druh :( )


Egg benedikt. Moje prvé v živote! Bolo.. hmm... dobré... a malé na zahnanie veľkého hladu.. Ale treba počkať 30 min a potom už je to dobré :D Jedlo sa dostane tam, kde má a človek už nie je hladný...  


 

Tentokrát v Urbane na business...
Work Hard-Play Hard. Dúfam, že z toho budeme aspoň na obálke TRENDu.



Oplatí sa ísť pozrieť aj toalety. Veľmi pekné, detailne zariadené.


Urban Bistro zase nesklamalo, dokonca sa mi páči asi najviac z doterajších Urban priestorov. Ale určite nezabudnem aj na jeho súrodencov :) 

Jednoznačne Urban je miesto kde to žije, kde je to vždy hostinné a príjemné, či už na večery s priateľmi, kolegami alebo len tak osamote na rande s priateľom či so svojím milým laptopom...

See you soon Urban Bistro... :* 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára