štvrtok 24. septembra 2015

Hranolčeky Orbis, Staré Mesto


Orbis je super! A som pravidelný návštevník... Hranolky sú jasná voľba a hlavne sa s nimi dá deliť aj s ostatnými :) 
Odteraz už žiadne bagety, žiadne okvapkané tričká alebo dáš mi jeden hryz?!... keď si môžeme dať veľa malých aj veľkých, chrumkavých, šťavnatých hranoliek za možno o trochu drahšiu ale pomerne dobrú cenu. 
Treba ale zas dodať, že hranolky sú pripravované na Belgický spôsob a to: 2-krát preprážané v bravčovej masti. Ďalej omáčky sa dá dať, koľko človeku chutí a nepýtajú žiaden príplatok za novú dávky omáčky.



11 OMÁČOK V PONUKE 
Moje top: 
1. Brasil (moja najobľúbenejšia...základ majonéza dochutená ktoviečím, píšu že ananásy, kt. som tam nenašla skôr paradajky by som povedala, ide o sladkú ale vynikajúcu omáčku)
2.Americaine Chef (základ majonéza, pikantnejšia, ale nie moc, tiež dočervena sfarbená)
3. Curry (základ majonéza, žlto-oranžovej farby, pre fanúšikov Ázijských chutí)


Určite sa na mojom blogu ešte pár obrázkov hranolkov z Orbisu objaví.. ;)
 Zhodou okolností táto fotka nezachycuje to pravé...ale fakt skoro VŽDY majú plno. Treba sa presvedčiť na vlastné oči. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára