pondelok 21. septembra 2015

Večer v prítmí Modrej Hviezdy

Bola nedeľa večer. Chladná noc a čiernota sa vznášali ulicami pod Bratislavským hradom. A ja v tom, kráčam tmou, hľadajúc hviezdu snov...  Haha! OK, teraz pekne od začiatku...
Na zľavových portáloch sa dajú nájsť celkom fajn akcie nie len na cestovanie ale aj na jedlo. A práve to bol aj tento prípad. K príležitosti kačacích hodov ponúkla reštaurácia Modrá Hviezda zvýhodnenú cenu na pečenú kačicu s kapustou a lokšou. Hneď som si spomenula na priateľa zo zahraničia a možnosť pochváliť sa niečím výborným, čo naša tradičná kuchyňa ponúka. Veď keď si tak vezmem, ide o jedlo, ktorým oslavujeme tie najvýznamnejšie udalosti roka! 
Taktiež som si povedala, že je to super príležitosť spoznať nové zákutia Bratislavy a taktiež aj miesta, kde sa oplatí prísť na príjemnú večeru alebo obed.
Nech sa páči- Modrá Hviezda


Keďže som veľmi zvedavý človek, dovolila som si objednať jedlo mimo kačacej ponuky. Steak na hríbikoch s domácimi zemiakovými šúľancami. Obe jedlá boli vážne výborné!
Finito...

Záver---> Modrá Hviezda je jednou z tých typickejších Slovenských reštaurácií ponúkajúc tak ako výborné tradičné jedlo, tak aj jedlá rôznych chuťových variácií... Cenovo spadá pod Bratislavský priemer dobrých reštaurácií: 10€-23€ (hlavné jedlo) 
Avšak, je to určite dobré miesto, kam pozvať našinca ale aj cudzinca :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára