streda 22. júna 2016

Kam na pivo v Bratislave alebo Kastel Rouge is the Best!



Milé dámy, 
Bratislavu už zaplavili horúčavy, mesto je po nociach plné a ja Vám preto predstavujem lásku leta za ktorou sa oplatí nahodiť a ísť sa prevetrať...
 - pivo Kastel Rouge!

Zaručujem, že ak raz vyskúšate, nebudete chcieť iné! Konkuruje aj silným hráčom ako Aperol, Mojitu alebo iným žhavým letným drinkom. 
Ja som sa ku Kastelu dostala počas jedného tematického večera v Bratislave, keď mi ho kamoš objednal ako Belgickú klasiku (zdravím ťa Libor). Dodnes mu ďakujem, že som sa zas nechala nahovoriť a objavila niečo nové :) 
A teda sa chcem o tento objav podeliť aj s ostatnými.

No a prečo Kastel?
- Pretože Kastel nie je obyčajné pivo ale pivo vyšňové. V kombinácii chutí sladkej a horkej... A  riadne vycladené.. hmm....počas letných dní, čo viac si priať?! :P ;)


Nájdete ho na rohu Rybného námestia, vedľa zmrzlinárne Luculus v 17s Bare. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára