nedeľa 29. mája 2016

Tackáreň Thali - Miletičova



Krátky kvíz na začiatok:
-Čo je Thali? 
A) tácka 
B) názov pre Indický vegetariánsky pokrm 
C) názov pre tackáreň s vegetariánskym jedlom v Bratislave 
D) odpovede A,B,C sú správne


Tipoval/a si D-čko?  Super! Vyhrávaš príjemný pocit zo zapojenia sa do súťaže a obhájenie svojej múdrosti. Thali je totižto 3v1, ale najviac úžasné miesto pre milovníkov zdravej stravy či vegetariánov. 

Keď som tam išla po prvý krát bolo mi povedané, že ide o indickú reštauráciu. Avšak potom som stretla niekoho, kto mi tvrdil, že to s indickou kuchyňou má len čo-to spoločné. Osobne, či je to tak alebo nie, neviem ale vône korenín, chilli a exotiky k Thali určite patria. Čo viac, Thali je miesto, kde sa dá ochutnávať a jesť zo všetkého, pretože cena sa stanovuje na váhu. Jednoducho si len treba zobrať jamkovú tácku "thali" a ideme na to!

Ja som si v daný deň naložila chrumkavý papadam (žltá placka vpravo dolu, chutí ako biele čipsy z obchodu) madarsi curry (zelenina v kari omáčke v pravej jamke hore), mashroom do pyaza (hríby v omáčke - nejakej - neviem akej, hore stredná jamka),  indickú zeleninovú fašírku (špenát, sója- dorbivá fašírka v ľavej jamke hore), 1 mega štiplavú omáčku z ktorej som sa nevedela sústrediť na kolegyňu pretože bola tak štiplavá, že som sa skoro rozplakala... a dala som si ešte kúsok nejakej bielej, jogurtovej omáčky a šalát. 
Hotovo! úžasný obed bol na svete!! :) 


Príklad jedálneho lístku na týždeň. (My sme boli v piatok okolo obeda na Miletičovej a bolo plno)


Treba sa postaviť do rady a už to ide šup-šup... Samozrejmosťou sú karafy s vodou a dochucovadlá ako olej. balsamico, alebo zmes bilniek. 


Záver: Podľa toho, čo som sa stihla dočítať na Thali oficiálnej stranke, prevádzok je v Bratislave 5 a sídlia na rôznych miestach. Otváracie hodiny aj koncept reštaurácie sa môže v jednotlivých trochu líšiť, avšak treba si zájsť aspoň do jednej a vyskúšať. Bol to neuveriteľný zážitok spojený s kombináciou chutí, objavovania a zábavy. Hlavne keď som si nakoniec uvedomila, že jedlo je reálne a zdravé a nestojí majland. :D (Moja tácka hore ma vyšla cca 4€)

So get inspired and live the life people! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára