pondelok 23. novembra 2015

Obed na zelenú - Veggie Obchodná



Ten kto chodí cez Obchodnú a má oči na stopkách, mohol už pár krát zaregistrovať ceduľku Veggie bistra. 
A ten kto je zvedavý alebo preferuje zdravú stravu, mohol bistro už dávno preskúmať. 

Bola som vo Veggie bistre a bolo to fajn :) 

Tak ako som už spomínala, bistro sa nachádza na Obchodnej ulici v jednej z pasáži pri McDonalde a susedí s úchvatnou Levanduľovou kaviarňou. V ponuke majú vegetariánske, vegánske ale aj bezlepkové jedlá. Začína to zdravými smoothies a polievkami, pokračuje cez jedlá ako quiche (čítaj "kíš"), wrapy, a  končí dezertami alebo inými maličkosťami pod zub. Celé menu dopĺňa denná ponuka, ktorá sa mení denno-denne.



Dali sme si menu: bezlepkový hokaido quiche a polievku (pozri úvodný obrázok). Neskôr sme zistili, že quiche bol vhodný aj pre vegánov plnený vegánskym syrom :)

Zaplatili sme cca 6€
Cenová relácia bistra sa pohybuje od 2,5€ (za polievku) do 7,20€ (za XXL combo wrap). Ak zvážime, že využívajú suroviny z ekologického poľnohospodárstva, ide o celkom dobré ceny.





Dala som si aj najlepší cookies na svete! :)

  
 Prepáčte, len cookies... Pravdepodobne bol bezlepkový a bolo v ňom cítiť veľa múky, tak som mu prívlastky "najlepší" a "na svete" ubrala. Napadalo ma veľa iných pomenovaní... Bohužiaľ, ani jeden z nich nemal pozitívny charakter. 
Nakoniec som sa vynašla a namáčala cookies do levanduľovej kávy, ktorá bola úžasná!!! 
A tak sa cookies stal zase dobrým...

-The End-



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára