pondelok 25. januára 2016

Korčuľovanie vo Viedni?!


Ak sa náhodou poslednú dobu rozhodujete niečo podniknúť, tak si určite nenechajte újsť Viedenský Icetraum. Otvorili ho 21 Januára a bude pretrvávať až do 6 Marca. Mňa na túto udalosť nalákal frajer, ktorý chcel byť veľmi-veľmo romantický a musím uznať, že sa mu podarilo :))

Korčuľovanie vo Viedni nie je len tak hocijaké a svojou rozlohou ponúka neuveriteľných 8000 m2! (Kto neverí, pochopí po rozkliknutí oficiálnej stránky TU) Je to vážne zábava pretože okrem  troch veľkých plôch sa korčuluje aj na kľukatých cestičkách, ktoré prepájajú  jednotlivé plochy medzi sebou. Vstup vychádza 7,50€/deň, avšak rátajte ešte plus 2€ záloha za kartičku. Ak si náhodou plánujete požičať korčule, vyjde vás to na ďalších 7€ a ak sa plánujete aj niekde zložiť, tak ešte rátajte plus 2,50€ za skrinku a plus 3€ depozit. Čiže počítajme na dve dospelé osoby (ISIC neberú)  38,50€ - 7€ (vratné zálohy) = 31,50€


Atmosféra je vynikajúca, dokonca lepšia ako na trhoch! 


Dievčence, do 6 Marca je ešte dlhý čas takže dvíhame zadky, prehovárame frajerov a hor sa trocha hýbať do Viedne pod Rathaus! (alebo inak povedané, tam kde sa každoročne konajú Vianočné trhy)


Cestičky, čo prepájajú 3 ľadové plochy


Ja ja... Wir mögen käse bratwurst...




 Samozrejme neodmysliteľnou súčasťou celého areálu sú aj stánky so všelijakými pokušeniami. 


A toď vše drahí čitatelia. Ja a moji medvedí priatelia sa s vami lúčime, ozvem sa čoskoro...

Krásny deň parejm :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára