nedeľa 13. marca 2016

NYC Corner, Kamenné námestie



Ako to už býva zvykom, najlepšie veci sa objavia nečakane.
 Môj pôvodný plán bol ísť do Subway, pretože som mala chuť na ich voňavú a chrumkavú bagetu (určite poznáte tu omamnú Subway-ovskú vôňu - áno, práve vtedy som o nej snívala). Po ceste som však narazila na hot-dogový stánok o ktorom som čítala, že je super, a v tom okamihu sa môj plán rozplynul.  

NYC Corner by som prirovnala ku konceptu Orbis bistra s belgickými hranolkami. Avšak v NYC ide skôr o hot-dog. Ako môžte vidieť na fotke hore ponuka nie je veľmi veľká ale zato veľmi zaujímavá na slovenské pomery. Okrem základného hot-dogu sa tu dá vybrať z dvoch prevedeniach: so slaninou, cibuľou, kari dresingom alebo s karamelizovanou cibuľou, pórom a dresingom z modrého syra.

Ja som išla do dvojky (fotka dolu), a bol super! Síce som trochu plakala pri vyťahovaní 3,50€ z peňaženky :D ale tak musela som ochutnať! ;)


Keďže som úžasný spoločník, pozvala som na hot-dog aj svoj doprovod. Vľavo je obyčajný hot-dog s kečupom, horčicou a majonézou. 



zhodnotenie: párok- bol lepší, nie ako klasický párok, čo sa dáva do rožku, a mala som z neho viac mäsitý pocit :D
rožok- určite nešlo o klasický rožok z obchodu, bol trochu nasladlý a pripomínal mi hot-dog bun, čo používajú v USA
dresing+cibuľka- veľmi zaujímavá kombinácia, chutilo mi, avšak ešte sa vrátim za variantou č.jedna pretože ten kari dresing a slanina... To, musím ochutnať! A ešte je tam aj ten pulled pork... takže nabudúce  :)



A takto nejak vyzerá stánok. Nájdete ho na Kamennom námestí, kúsok od hlavného vchodu do Tesca MY. 

Majte sa krásne a vidíme sa zase niekde vonku ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára